KAKO PRISTOPAMO K POSAMIČNI FAZI DINAMIČNE KOMUNIKACIJE

Preprosto. Določimo start, cilj in vmesne faze. V resnici za načrtovanje dobre dinamične komunikacijske akcije potrebujemo nekaj marketinškega znanja, razumeti moramo, kako deluje vsakodnevna komunikacija ena na ena, in imeti veliko zdrave kmečke pameti.

Komunikacijske aktivnosti razdelimo na manjše faze. Najprej se posvečamo le publikam. Začnemo pri prvi. Vprašati se moramo dve stvari. Prvič, kdo je tisti, ki bi najlažje razumel naš izdelek? In drugič, ali so ti posamezniki dovolj vplivni in ekstrovertni, da bodo kot prenosniki dobro delovali takrat, ko jih bomo okužili s koristjo izdelka, ki jim ga prinašamo?

Tako deluje klasična komunikacija

klas_kom_deluje.png

Prva publika, ki jo nagovarjamo, zahteva največ tehtanja. Če smo si enotni, da so pravi za komunikacijo, ki jim jo namenjamo, se moramo popolnoma razbremeniti lastnih interesov in se v strukturiranju sporočil osredotočiti le na njihovo korist. Takšni po navadi ne dopuščajo druge možnosti za narediti prvi vtis. Prvič, ko se spustimo v komunikacijo z njimi, se že podamo na fronto.

Tako deluje dinamična komunikacija

din_kom_deluje.png

Ampak kar ležerno. Če in ko verjamete v svoj izdelek, se pri izbiri publike lahko tudi zmotite. Model ozkega ciljanja nam ravno zaradi občutljivosti izbire te prve publike ponuja rezervo. Če se zmotimo, nismo porabili veliko sredstev. Vrnemo se k ponovnemu premisleku in poskusimo z drugo publiko. Ali, če uporabim glasbo kot model, gremo k drugi založbi, bolj natančno se pozanimamo o njenem duhu, katere žanre pokriva, kdo je njen glavni urednik, kaj mu je všeč, kaj je v preteklosti doesglo rezultate pod njegovo taktirko, in poskusimo znova.

Torej, kako gradimo vsako posamezno fazo dinamičnih komunikacij? Fokus na publiko. Pozabite na medije. Tudi pri tem dosedanji način razmišljanja obračamo na glavo. Vsako fazo začnemo z njeno jasno definicijo in po tem se spuščamo navzdol do kanalov:

  1. Fazna publika

  2. Korist publike

  3. Komunikacijski cilj

  4. Komunikacijski kanal

Več v knjigi Iz mojih čevljev